الخميس، 15 مايو 2008

وهلت المصايب مع اول زائر


طبعا انا قلتلكم قبل كده ان محدش يعرف اني عندي مدونه اصلا ولو نسيتو انزلو لتحت واقرؤ المهم

انا اتهورت النهارده واديت اللينك لاخت انتيمتي وطبعا انا كده اخترت الشخصيه الصح جداققرو تحت وانتو حتعرفو ليه

ولحسن حظي

الفظيع

انتيمتي كانت جنبها وبتقرا

وعلي غير توقعاتي الخطيره واللي دايما بتطلع صح طبعا

المدونه عجبتها

الي ان حدثت الطاااااااااااامه الكبري




قرت اللي انا كتباه عنها

معرفش زعلت ولا لا بس مخدش الموضوع معاها كتير

وبكده يبقي مع قدوم اول زائر للمدونه

هلت المصائب

السؤال ؟؟؟؟؟؟

المدونه لو انتشرت زياده

كام مشكله حتحصل

وبعد كده اتسحب من لساني واكتب اللي نفسي فيه

ولا اتكتم احسن

ماهو انا لو كنت سكت وبطلت اكتب اللي ف نفسي مكنش حصل اللي حصل

اقولكم

حكتب اللي ف نفسي

وزي متيجي تيجي

وانا واثقه ان مفيش مصايب تاني




حزرو فزرو ليه


عشان مش حيبقي في زوار تاني

انقطع الزوار علي يد اول زائر


وربنا يستر

انا عارفه لساني

مع تحيات


مدونه بلا زوار
من غير تريقه الصوره اللي فوق
i miss you
للزوار

هناك 5 تعليقات:

غير معرف يقول...

صورة البروفيل تخصك ؟

بنوته مصرية يقول...

ههههههههههههههه

انا هقولك مثل قديم بيقول


لسانك حصانك ان صنته صانك
هههههههههههههههههههه


مداونه جميلة ومش هتنقطع من الزوار
تحياتي

Unknown يقول...

الانتقاد شئ كويس لو كان فى محله بس للاسف احنا مش متعودين انه حد ينتقدنا فبنزعل وبناخد على خاطرنا وده تفكير عقيم

متقوليش انها مدونة بلا زوار لانه بالطبيعى لازم يكون فيه زوار علشان حاجات كتير يعنى على ما اظن الاهم رأيهم فى المحتويات وفى اشخاص كتير من الممكن يكونوا لينا اصدقاء

تقبلى تحياتى

جيهان علي يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


المدونات أصلا هدفها الرئيسي أنك تقولي اللى في نفسك
وطالما بتعملي ده بأسلوب كويس
يبقى استمري
وربنا يوفقك


تحياتي

غير معرف يقول...

بصي ايه اسوأ حاجة ممكن تحصل لما تقولي اللي في نفسك؟؟

يا عندليب قول كلمتك
احكي شكوتك وغني بلوتك
الكلمة مش راح تقتلك
لكن سكوتك يقتلك

انامش عارف احفظ الرباعية دي

بس قولي ولا يهمك بس خليكي مستعدة تناقشي وجهة نظرك وتعترفي بغلطك لو كنت غلط