الاثنين، 26 مايو 2008

ومضي يوم الخميس العظيم

ازيكو
طبعا انا مقصدش يوم الخميس اللي فات
ولا يوم الخميس اللي جاي
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
انا قصدي كل يوم خميس ف بيتنا
بصو
يوم الخميس ده اليوم اللي العيله بتتجمع فيه عندنا
هو بيبقي يوم حلو
بس انا ححكيلكو اللي بيحصلي واحكمو
يرضي ربنا ولالا
نبدا
يبدا اليوم
من الساعه 7 ويبدا الضيوف ف القدوم
عمتو ( سوسو) مسمهاش كده
واسرتها اللي هما
ابنها ومراته
و ابنها ومراته
وابنها لوحده عشان مش متجوز
وابنها التاني ومش متجوز ده تبع الاطفال
وبنتها اللي هي
عزه وجوزها ( ودي حبيبتي)
عمتو ( زي زي)
وابنها
وابنها ( لودي وده قصه لوحده)
ولاد عمتي الله يرحهما
( امول)
وابنها
وبنتها
( نهنوه)
وابنها
وابنها
وساعات جوزها
مرات عمي الله يرحمه
وابنها
وابنها
مرات عمي الله يرحمه برده
وبنتها
وبنتها وولاد بنتها روفيدا ومحمد
وبنتها التانيه دي
تبقي اصلا مرات ابن عمي اللي عايش ف القاهره
اصحو انتو نمتو
ساعات بقي
اللي ف القاهره بيجو
وتقريبا عددهم قد اللي فاتو
حد صاحي
يوووووووووووووه
كل ده ف العيله بس
انا نسيت اوصف
كفايه كده عشان تعبت
بكره حوصفلكو
سلام

هناك 6 تعليقات:

عاشق الغروب يقول...

كل دول متجيبى بقيت العيلة


وكملى بقى


هههههههههههة سعد ت باول تعليقى



تقبلى تحياتى

عاشق الغروب

قلب صغير يقول...

بقية العيله ف العدد القادم ان شاء الله

انتظرنا قريبا
وشكرا انك شرفتني بالزياره

غير معرف يقول...

فين القعدة والحمام والبط؟

غير معرف يقول...

ربنا يخليكوا لبعض

بس بجد لسه في باقي العيلة؟؟؟

يارب يبقى بيتكم مفتوح ليهم على طول

قلب صغير يقول...

حمام وبط الله يسامحك ياشريف
انت عاوز بابا يعلن افلاسه

نونو يقول...

يعنى عيلتك دى انا مش هخلص منهم
ورايااااااا ورايااااااااا
انا زهقت جداااا احب اقولك انى حبتهم من قبل ما اشوفهم