الجمعة، 16 مايو 2008

نزولا علي رغبه الجماهير

نزولا علي رغبة الجماهير
اللي زعلو جدا ان المدونه بلا زوار
فقد قررنا نشر المدونه بينكم
لعل وعسي يعجبكم ما اتي فيها



وشكرا لكل اللي دخل وقال رايه
ودي حاجه تشرفني دايما انكو تدخلو وتقولو رايكم



وللاسف
ستصبح
مدونه بلا بلا زوار

هناك 17 تعليقًا:

Tamer Nabil Moussa يقول...

اهلا بيكى فى عالم التدوين

مش تخافى من حكاية مفيش زوار دى كلنا فى البداية كدة على ما نتعرف

روحى ردى على المدونات عشان تتعرفى

وان كان عليا هعمل ليكى اعلان ولاتزعلى


فى انتظار جديدك ياهبة وللاش ياس

وابقى تعالى عندى فى افكار حرة 1

ربنا يكرمك

تحياتى

mohra يقول...

انا مش فاهمه انتى عايزه تتعرفى و لا لأ؟؟
عامه ده اول زياره و مش هاتكون الاخيره

قلب صغير يقول...

شكرا كتير ليك يا تامر ومش عارفه حرد الجمايل دي ازاي

موهرا انا طبعا عايزه ان يبقي في زوار
ده اكيد
وليا الشرف اك دخلتي عندي

arsenalwy يقول...

اهلا بيكى فى هذا العالم الشيق

بجد لما الناس تعلق على مواضيعك هتحسى بشعور جميل اسيبك تحسيه وبعد كدة تعرفيه



مستنى اقتراحك على البوست الجديد

وادعوكى لوضع لوجو حملة وقف تصدير الغاز الى اسرائيل

ودة اللينك بتاع اللوجو
http://www.zshare.net/image/12105759293805bb/

WhItE HeArT يقول...

ايه ده ايه ده

مفيش زوار طيب اصبري بس شوية

وردي عند الناس وقولي رأيك بشخصيتك وميهمكيش
واهلا بيكيفي عالم التدوين وبجد بكون سعيد لما نكتر واحد وبأه في قمة الحزن لما نقل

وبعدين ازاي انتي كنتي عايزاها مدونة بلا زوار انا قريت الموضوع اللي تحت ده واه اكتبي اللي في نفسك واللي عايزاه والناس هتقول رأيها ويكون في نقاش

ومادام انتي عايزاها مدونة بلا زوار انا هعمل زي تمورة وهعمل لك اعلان عندي في المدونة برضه وابقي اكتبي تاني مش عايزة زوار

ههههههههههه

تحياتي

Unknown يقول...

كلنا اكيد لما بنبدأ مش بيكون لينا الانتشار لكن لما بنتكب ونتعامل مع باقى المدونين بنلاقى الانتشار جه لوحده بس المهم الصبر شوية .

عموما البوست اللى فات كان محل مناقشة مع مجموعة من اصحابى المدونين وعرفتهم بمدونتك وضفت المدونة فى الفيفورت عندى علشان الناس تدخل عليها

تقبلى تحياتى

سارة البحر يقول...

ربنا يوفقك يا هبه وان شاء الله المدونه هتنتشر جدا
والله هو شعورحلو لما تلاقي تعليقات على خواطرك
بس زي ما بتقولي اوقات ممكنبتجيب مشاكل او كده
انا كان عندي مدوه وانشهرت وكنت منزله فيها كتير
بس بسبب ردود مستفزه وحاجات زي كده
اضطريت افتح مدونه تانيه وابداء انقل اللي في القديمه
وهبداء من جديد مع مدونتي دي
انا حاسه اني وجعت دماغك معلش بقى سامحيني ههههههههههههههههه
وانا دي مش هتبقى اخر مره اجي مدونتك
واتمنى اشوفك عندي

قلب صغير يقول...

وجعتي دماغي لا ابدا

انا فرحاااااااااااااااااانه جدا انكو دخلتو الفكره عجبتكو

موناليزا يقول...

ليه بتقولى انها ستصبح مدونة بلا زوار امال احنا ايه؟

كوارث يقول...

آهوه
انا زائر آهوه
وان شاء الله هتابع جديدك بعد كده
بصيت في المدونة عالسريع لضيق الوقت بس باذن الله هشوف الجاي
ابدأي الشغل بقة

نونو يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
نونو يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
غير معرف يقول...

اذا كنتي انتي مدونة بلا زوار
انا ابقى ايه؟؟

الموضوع موضوع وقت

وطول ما انتي مهتمة بالتجديد ومتابعة السلبيات ان شاء الله هاتبقى مدونة المليون زائر

نونو يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
نونو يقول...

على فكرة بجد عندك شوية افكارررر جامدة
المفروض يبقى ليكى فقرة اسبوعية مع العشرة مساء او القاهرة الييوم

نونو يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.
نونو يقول...
أزال أحد مشرفي المدونة هذا التعليق.