الأربعاء، 14 مايو 2008

مش هرجعلك


كنت بحلم يوم بفارس قلبه جاي من زمان

يفهم النظره الحزينه يمسح الدمع اللي كان

وقلت جاي

لكن

شوفت كتير وكتير ياحياتي جوه حياتي

ناس كدابه ناس غشاشه ناس ليها الف معني ولون

لحد ماشفت الصوره كبيره وحشه وسوده مافيهاش لون

وف يوم وليله لقيت حاجات مالهاش معاني جوه قلبي

قلت اسال ؟؟

قالي فوقي الحلم جاي!!!!!

بصيت قصادي لقيتك انت

مديدلي ايد بتقول تعالي

حضني فاضي مستني قلبك

يمسح الحزن اللي فيه ويرجع البسمه البعيده


حسيت يوميها اني اتولت من جديد

وعمري اللي شاخ قبل الاوان رجع رضيع

واتولد بدل السكون مليون امل

عارف ده كله كان سببه ايه


كان سببه حبك اللي دخلني

من ماحتي يدق باب

ورضيت بحبك رغم كل الالم



ايوه ياعمري

كان ف طريقي بسببك شوك

جرح فيا وكنت بموت

لكن ارجع اشوف ف عيونك ضي جميل

اعرف اني هاعيش

اقوي واقوم وادوس من تاني


يمكن الاقي بعد الشوك

ليدي ف ايدك ودا عنواني



كنت بتسال عني بقول اني سعيده

لا ياحبيبي ده كان م الخوف

كنت بخاف لبسببي تنام وانت ف قلبك دمعه حزينه

واقول ف الاخر انا اتحمل


بعد ده كله تيجي تقولي خلاص يا حياتي

انا راح امشي بكل سلام


عارف معني غيابك ايه ؟؟

انك تاخد قلبي وعقلي وحب كبير


وتسيب لي

قلب حزين عقل شريد وعمر خلاص مبقاش فيف




دا انت مشيت من غير حتي متقول ليه

طاب كان ليه

تشغل قلبي وبعد محبك تجني عليه



انت ياعمري كنت ضعيف

ونسيت قلبي ف حضن الناس

بس يا عمري بعد ده كله

انا بتمني تلقي الحب ف يوم من تاني

لكن يوم متحس بتوهه وتقول ترجع




اعرف اني حدوس علي قلبي

ومش حرجعلك

مش حرجعلك

ايوه يا عمري

مش حرجعلك



للعلم
20/6/2006
ومستوحاه من قصه حصلت لحد اعرفه
ومتسرحوش بخايالكو وتعتقدو انه انا
مش انا
مش انا
تصدقو تصدقو
متصدقوش انتو احرار

هناك تعليقان (2):

سارة البحر يقول...

جميله جدا واحساسها عالي اوي بجد
وعن قصتها انا كمان لو مكنها هقول مش هرجعلك
تحياتي ليكي يا هبه

غير معرف يقول...

اهئ اهئ وااااااااء

ايه ده كله؟؟

صاحبة القصة ما كانتش هتكتبها بالاحساس ده

برافو