الاثنين، 19 مايو 2008

لقاء.....


حبيبتي

إرتاح قلبي بالقاء

حبيبتي

وارتاح أكثر بالبقاء

والتقاينا والتقي بنا حبنا

بعد خوف أن يضيع هوا هباء

أخبريني أسمعيني طمئنيني

هل يظل الحب صبحا ومساء

قالت الدنيا بطرف لسانها

إنني أنت وأنت أنا سواء

كيف يبقي واحد من غيره

هل تعيش الأرض من غير السماء

إطمئن القلب حين سمعتك

أمرت عيوني الدمع فنساب البكاء

فرحا علي ما رأه في وجهك

إشراقة الشمس المضيئة ف السماء

أنت الهدي مرآة حالي وزوجتي

أنت الدواء الشافي

لي ولكل داءبقلم



بقلم والدي العزيز


للعلم دي مكتوبه لماما

انا بحقد عليها اصلا عشان الكلام ده مكتوبلها مع مراعاة انها الوالده العزيزه برده

هناك 12 تعليقًا:

شريف طلال يقول...

بجد والدك أنساااااان
و انا بتعجب - و متزعليش منى - لما بلاقى فى الزمن ده فى أزواج بعد الزواج بعلى الأقل 19 سنه على فرض أنك عندك 18 سنه على الاقل فيما فوق
و لسه بيحبوا بعض و بيكتبوا لبعض شعر
ده ايه ده؟
الله اكبر ما شاء الله طبعاً
حيى والدك بالنيابه عنى و يا ريت يوصل و قوليله اتمنالك المزيد من السعاده و الحب المتوج بالزواج
و مدونتك بجد رائعه و كلماتك فى البوستات السابقه رائع
ابن الوز عوام فعلاً
تحياتى

WhItE HeArT يقول...

مزيد من الاحترام والتقدير لوالد حضرتك على كلامه الرائع

تحياتي

قلب محطم يقول...

ما شاء الله ..

ربنا يباركلهم ويحبوا بعض اكتر واكتر

تحياتي

كلام على بلاطة يقول...

الله امسكى الخشب باباكى بيكتب شعر لمامتك
اكيد ما متك تستاهل ان بابا يشعر لها
(يكتب شعر) مبروك ليكى الحب الاسرى
وانا ماسك الخشب

قلب صغير يقول...

انا مش عارفه ارد علي مين ولا مين
انا شكلي حريح نفسي واعمل مدونه لبابا

كوارث يقول...

كلام رائع فعلاً
قؤيت قصيدة والدك ليكي في عيد ميلادك وواضح انه بيشعر من زمان
احساس جميل
بالتوفيق ان شاء الله

بنت جامده يقول...

زورى مدونات الناس عشان تتعرفى اكتر على ناس وتستفادى بس فية حاجة ممكن فعلا يكون فية ناس بتزورك كتير ومش بيعلقوا لانهم مثلا لم يجدوا جديد الصراحة مش عارفه بس انتى مدونتك جميلة

secret-love يقول...

السلام عليكم
ربنا يخليلك بباكى وممتك ليكى ويسعدكوا دائماوالكلام جميل
تحياتى ليكى

Mafrousa يقول...

فى التعليقات فى بوست من البوستات حتلاقى فرنسا هانم
انتى باين عليكى انتى اللى حتفرسينى استنى خودى اللينك بتاعها اهه
http://faransahanm.blogspot.com/feeds/posts/default

NilE_QueeN يقول...

ليكي حق تحقدي عليها

بس مش اوى دى الست الوالده فا خافى علبها

غير معرف يقول...

انا مش عارف اقول رد او كلام

بس الصمت بيبقى ابلغ من اي كلام

اسمحيلي اصمت المرة دي

غير معرف يقول...

انا مش عارف اقول رد او كلام

بس الصمت بيبقى ابلغ من اي كلام

اسمحيلي اصمت المرة دي